Google+

Glamour Outfit – By Ioana

Scrie un comentariu

9 Februarie 2014 prin Resurse Creative

Așa cum mărturiseam în articolul trecut, eu nu prea mă pricep la modă, dar dacă intru într-un magazin care are numai haine „la modă” aș putea să o dau în bară așa de rău?

“Moda este ceea ce iti e oferit de patru ori pe an de designeri. Stilul este ceea ce alegi.”
-Lauren Hutton

Acum am acceptat provocarea celor dela BlogAwards și GlamourShop și am alcătuit o ținută cu tema „Glamour Outfit”.

Vă invit la o tură de cumpărături virtuale în urma căreia veți putea să-mi acordați o notă privind ținuta pe care am ales-o și veți putea să-mi corectați greșelile! 🙂

Glamour Outfit

– By Ioana
1. Rochie roșie top cu model de pietre

“Când nu șii ce să porți, alege ceva roșu.”
-Bill Blass

Prima oprire a fost cea care reprezintă primul și cel mai greu pas, alegerea rochiei (deoarece am ales să iau o rochie).

Am intrat repede în „raionul” cu Rochii casual și am tagg-uit „roșu”, culoarea mea preferată și fix ultima rochiță mi-a adus un zâmbet larg.

2.Geacă maro din piele cu ținte aplicate

Unul taie şi croieşte, ş-altul stă şi potriveşte.

După ce am terminat de căutat rochița, am intrat în „raionul” Topuri și m-am gândit că cea mai potrivită alegere ar fi o jachetă…. Și uitându-mă la jachete am găsit-o pe aceasta și m-am gândit că având și ținte ar arăta minunat cu și rochița roșie, nu doar cu cea neagră (din poză).

3.Pantofi roșii cu ținte

“Dă-i unei fete pantofii potriviți și va putea cuceri lumea.”
-Marilyn Monroe

Din păcate în magazin nu aveau și raionul pentru pantofi așa că m-am dus să văd cu ce sunt eu „înarmată” acasă și (ca o iubitoare de roșu adevărată) am găsit acești pantofi.

4.Geantă maro marca Tom & Eva

Lumea a devenit egoistă. Fiecare strânge cum poate de geanta sa, fără să se mai gândească la geanta aproapele său.

După ce am rezolvat problema pantofilor, am revenit la shopping și am intrat plină de speranțe în „raionul” cu accesorii iar în partea cu genți, poșete și portofele am găsit această drăguțică care să se asorteze cu jacheta. 🙂

5.Brățară Minky monkey

Femeile fără bijuterii sunt frumoase ca cerul fără stele.
 -Valeria Mahok

Nu înainte de a încheia această tură de shopping foarte distractivă, am observat imediat în partea cu brățării al „raionului” accesorii una care completa minunat ținuta și am știut imediat că trebuie adăugată în coș!

Păreri!

Așa cum v-am spus la început, acum că ați „despachetat” cumpărăturile, este timpul să-mi dați notă în funcție de cât de inspirate mi-au fost alegerile și de cât de bine arată ținuta întreagă!

Nu uita să-ți expui punctul de vedere și printr-un comentariu relevant care să mă ajute să-mi dau seama unde și de ce am greșit și cum pot să mă îndrept.

Ce îți place, ce nu-ți place la ținuta aleasă de mine?

Spune-ţi părerea!

Interesante

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!

