Google+

Cum să te îmbraci în ținuta de zi cu zi?

2

9 Februarie 2014 prin Resurse Creative

Poți răspunde în mai puțin de 10 secunde ce ar trebui să porți mâine?

Ei, mai mult ca sigur că și dacă reușești, reușești cam greu (sau spui la nimereală câteva lucruri care combinate nu le-ar îmbrăca nimeni niciodată).

Cei  de la BlogalInițiative și DailyLook.ro m-au pus să vă vorbesc despre stilul meu.

Vă spun de pe acum că eu nu mă pricep deloc la haine și rubrica FAȘION. De exemplu, eu aș purta o haină roșu cu ceva verde dacă mi-ar plăcea cu adevărat cum arată, și sincer habar n-am dacă e ok să asortezi roșu cu verde (dar Moș Crăciun a fost prima dată cu roșu și verde deci tind să cred că se pot asorta 😛 ).

Când vine vorba de ținuta de zi cu zi nici nu vreau să aud! Câteodată o las pe mama să aleagă, altădată arunc câteva haine pe mine și e MACI BETER!Nu-mi ia mai mult de 5 minute să-mi aleg această ținută.

Și totuși, dacă vine vorba de stil, eu sunt genul de fată care ar opta categoric pentru LEJERITATE și SIMPLITATE. Pur și simplu nu-mi place să mă împopoțonez cu tot felul de haine care de care mai ciudate. Îmi ia destul de mult timp să fac cumpărături având în vedere că stilul meu nu e „la modă” momentan.

Fașion

“Creeaza-ti propriul stil…fa-l sa fie unic pentru tine, dar identificabil pentru altii.”
-Anna Wintour

Sper că nu sunt singura care ar opta pentru a doua ținută.

N-aș purta-o pe prima nici ca pijama! Nu e vorba că e chiar așa de urâtă, dar să fim sinceri, e un fel de ținută pe post de lenjerie! Oi fi eu pudică dar… Hai că nu mă mai străduiesc să vă explic de ce. Pentru că NOT MAI STAIL!

Atitudine de milioane

Pentru mine, și chiar sper că nu doar pentru mine, atitudinea e totul!

Să ne gândim logic, dacă porți o haină „de firmă” nu înseamnă că ești cel mai cel… Adică atitudinea te poate duce așa de jos în ierarhie încât nici nu ai crede!

Și să ne gândim și mai logic, politicienii sunt mai mereu îmbrăcați la 4 ace și totuși nu prea sunt ei foarte simpatizați pentru asta.

Până la urmă tot la zicala:

Omul face haina, nu haina pe om!

Dacă ai o atitudine optimistă, încrezătoare și calmă poți să fii cea mai cea sau cel mai cel din încăpere!

Nu uita:

O atitudine de milioane face mai mult decât o haină de milioane!

Parrrty!

Cei de la DailyLook pe care i-am menționat mai sus, organizează o petrecere ( la Open Pub ) și vor să-mi cunoască stilul și să mă pună la încercare (defapt să-i pună pe toți care vor veni) și să vadă dacă fața noastră știe „să joace” în stilul nostru!

Totodată, se va organiza un concurs la care poți câștiga 2 premii surpriză și garantat un voucher la Open Pub. Tot ceea ce trebuie să faci este „să joci” cât mai bine! CEALINGI ACSEPTID! 😉

FaceDailylook.ro Party se desfășoară pe 22 februarie la ora 23:00 în Open Pub, profită de timpul rămas și fă-ți rezervare!

Cum să te îmbraci în ținuta de zi cu zi?

Răspunsul este simplu:

Cu ATITUDINE!

2 gânduri despre „Cum să te îmbraci în ținuta de zi cu zi?

  1. dailylook.ro spune:

    Multumim pentru participare. 🙂

Spune-ţi părerea!

Interesante

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!

