Google+

De ce advertoriale?

Scrie un comentariu

19 Ianuarie 2014 prin Resurse Creative

Hello

Mulți mă judecă (și mă vor judeca) pentru că scriu advertoriale. Am creat acest site special pentru a scrie advertoriale cât mai interesante și periodic poezii sau gânduri personale.

Mulți se întreabă ce este așa de interesant și de tentant să scrii articole și să promovezi produse pentru tot felul de firme.

De data aceasta încerc să scriu pentru o campanie organizată de BlogAwards, o campanie în care se pune la bătaie un smartphone oferit de colaboratorul Allview (pentru cei care nu știu, Allview este cel mai cunoscut producător ROMÂN de electronice!).

Ce e interesant? Faptul că îmi pot spune punctul de vedere fără ocolișuri.

De exemplu mie îmi plăcea mai mult designul site-ului celor de la BlogAwards când era mai deschis deși acum pare mult mai organizat și mai profesional. Totodată sunt dezamăgită că nu au insistat și pe BlogShop și au scos produsele anterioare lăsând doar un exemplu de produs. Deci ar trebui să „retușeze” puțin BlogShop-ul fiindcă , cel mai probabil, au uitat de el.

În același timp s-au schimbat și setările utilizatorilor și îmi plăceau foarte mult cele vechi.

Iar despre noua organizare a campaniilor nu pot să spun decât că îmi place foarte mult și se vede că pe acest aspect s-a insistat.

hartie

De ce e tentant? Normal că voi spune premiul! Există o diversitate de premii în campaniile celor de la BlogAwards.

Când am văzut ce premiul are această campanie am intrat pe pagina de prezentare și m-am îndrăgostit de el. Dacă ar fi să-l compar pe al meu cu Allview P5 Symbol… Dar mai bine nu! 🙂 În ziua de azi oamenii își schimbă telefonul mai ceva ca șosetele, iar eu sunt de părere că orice lucru e numa’ bun de câștigat dacă am nevoie de el.

Pe lângă premii, faptul că îmi exersez scrisul și imaginația este un lucru tentant. Mereu vreau să mă testez și să văd de ce sunt bună!

what

Advertoriale? Da, advertoriale. Dacă simți nevoia să-ți exprimi opinia, să-ți pui la încercare imaginația și neuronii dar ai vrea să câștigi și ceva din asta, advertorialul e soluția!

BlogAwards  este locul unde poți participa la multe campanii și ai ocazia să vezi – și să simți – pe propria piele cum stă treaba defapt cu advertorialele.

Spune-ţi părerea!

Interesante

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!

