Google+

1001 de nopți – Cum să (re)cucerești un bărbat

Scrie un comentariu

17 ianuarie 2014 prin Resurse Creative

sexy-2După cum spunea și faimoasa bunicuță : Ești sexyyyyyy!

Câteva pagini din jurnalul unei femei ce și-a recucerit soțul și a obținut victorie peste victorie…

1001 de nopți

 

Jurnal de recucerire

Trebuia să fac ceva, ceva ce avea să schimbe totul și să îndulcească lucrurile așa că m-am decis să încerc ceva nou.

Am început timidă să caut în adâncurile minții mele și am găsit ceva ce sigur nu avea să scape neremarcat!

Așa a început povestea celor 1001 de nopți pline de pasiune, iubire și mereu surrrprize!

Prima noapte

Am pășit tiptil-tiptil și m-am prefăcut că mă îndrept spre bucătărie.

– Oh, nu prin fața televizorului, spune el iritat, dar… Ăă, asta e o rochie nouă?

Eu mă întorc și îi spun cu un zâmbet șiret:

– Da… Mă întreb dacă îmi vine bine sau nu…?

– Arăți minunat.. Ăăă… Ce ai spune să… să te ajut să o dai jos?

VICTORIE!  strigam în mintea mea, Am reușit!.

2

De data asta am fost mai încrezătoare și am încercat ceva mai diferit… Un personaj, Crăciunița cuminte a Moșului…. Am căutat un printre atâtea costume de crăciuniță și…

„ Moșule ce tânăr ești,

E prima noapte când vii la mine, 

Nu te mai las săăă pleci… !”

El doar stătea și se uita la mine, probabil se întreba ce se întâmplă cu mine.

– Noapte de vis alături de… tine? spune într-un final

VICTORIE! iarăși am numărat….

3

Așa începe oare „ Și au trăit fericiți până la adânci bătrâneți? ”, pentru că eu mă simt din ce în ce mai tânără și parcă timpul trece așa de încet și e așa de încărcat cu sentimente, gânduri, fapte…. într-un cuvânt cu amintiri!

4

Și astăzi a fost minunat, am început să-i memorez fiecare sclipire din ochi și i-am redescoperit zâmbetul demult pierdut… Poate că trebuia să-nvăț mai demult cum stă treaba…

5

5 victorii una după alta nu sună deloc rău! În fiecare zi aflăm câte ceva nou despre noi, ce ne place, ce nu ne place…

Unele ar crede că metoda asta e umilitoare dar defapt tot ceea ce fac este să ațâț focul pentru a vedea cât de puternic poate să fie, pentru a-l cunoaște mai mult… Pentru a mă apropia de el astfel încât să înceapă și el să se apropie de mine! Și nici nu e nevoie să-i arăt așa de multe, află el singur ce vrea să știe…

6

Încă o zi, încă o noapte… Pare monoton dar nu prea este… Defapt chiar încep să văd mult mai multe beneficii, de exemplu azi m-a ajutat la curățenie prin casă și a mai dus și gunoiul! ( Oare cât timp îmi trebuia să-l fac să ducă gunoiul? Dacă au trecut 2 ani de când nu l-a dus ultima dată NO comment! ) Primește un cadou azi…

7

Iar spun povești de adormit copii?

Un simplu „ A fost odată… ” schimbă așa multe mentalități și credințe… De ce nu spunem „ Este și acum… ”?

8

Nu e vară dar vreau la mare!

Ce lucru e mai bun decât un costum de baie?

O baie în doi!

9

Ei, trece repede timpul și parcă visez! Am scăpat de inhibiții și simt că sunt pregătită da mai mult! Dar oare ce înseamnă mai mult? Lenjerie sexy e mai mult! Defapt e mai puțin… 😉

10

Acum multe femei mă vor acuza, din nou, dar să știți că nu vă ofer un răspuns la întrebarile „ Cum să fie doar al meu? Cum să avem o relație de lungă durată? ” etc.

Lenjeria intimă nu e cheia cu care poți intra în inima lui, ci e cheia cu care poți să-l recucerești și să-i arăți că poți fi altfel, dar în același timp poți să-i arăți că ești tu, cea dinainte, și ești capabilă de multe doar pentru el.

11

Ultima etapă – Gata de atac!

Gata să-i arăt cine sunt cu adevărat,

Gata să petrec o noapte de neuitat!

Gata, chiar dacă am așteptat,

Gata, aici povestea s-a încheiat!

4Passion este magazinul online unde puteți găsi toate articolele din poveste sau puteți să vă alegeți „instrumentul de (re)cucerire” propriu chiar de aici.

Spune-ţi părerea!

Interesante

Edelhund Aldo Goldi - Campionul NOSTRU salvator
Am REVENIT!!!
PAUZĂ!

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!