Google+

NUUU!

2

12 Ianuarie 2014 prin Resurse Creative

Părea să fie încă una din acele zile obișnuite – și absolut plictisitoare – de la firmă.

O grămadă de hârțogăraie erau așezate pe biroul meu și un colț alb numai bun de pus grămada era demult neatins. Adesea mă uitam nostalgică atunci când nu știam de ce începusem această firmă, de ce m-am băgat voluntară în acest calvar?

pesimistaDe cele mai multe ori îmi amintesc apoi cât de captivant și entuziasmant era totul! Până și cea mai mică muncă era interesantă. Reușeam să transform și semnarea actelor într-o activitate surprinzător de amuzantă – iar alții se amuzau când începeam să întocmesc acte căci eram groaznică la asta -. Dar de când am rezolvat un incident din firmă parcă totul mi se pare altfel, mi se pare mai lipsit de viață și mai curat

Totul a început acum câteva luni când aparent era încă o zi banală de lucru, dar în timp ce citeam și semnam acte – foarte fericită! – am aruncat o privire furiș prin birou să iau o scurtă „pauză”. Ei nimic deosebit, totul prăfuit și banal, adică exact ca înainte, așa că am readus actul în prim-plan și citind aud un sunet ciudat, mă uit împrejur nu văd nimic, îl aud din nou și mă uit iar dar acum analizez și fereastra dar înafară de paznicul Ionică nu era nimic interesant. A treia oară mă ridic, las actele și încep să examinez biroul – deși acum că mă gândesc ar fi trebuit să merg afară și să văd dacă nu face ceva secretara -.Și cum inspectez eu, în colțul cu hârțogăraie – pe atunci era o grămadă uriașă acolo! – un șoarece îmi ronțăia de zor probabil în „confecționarea” unui cuib perfect.

-NUUU!- fug eu repede și mă cațăr pe birou. Ajutor! Ajutor!

– Ce s-a întâmplat, doamnă?- vine secretara speriată iar eu îi arăt înspre grămadă ( șoarecele nici că-i păsa de gălăgia mai sus menționată ). Aoleu!- zice secretara înainte să închidă ușa și să dispară

– Ce faci? Mă lași aici cu „șoarecele de bibliotecă”!? O, Doamne… Dacă mă gândesc mai bine noi doi suntem cam la fel, ne plac același lucruri! 🙂 Dar nuuu! Pleacă!

– Doamnă, nu vă faceți griji! Îl sun pe bărbatul meu și vine imediat să înlăture acest rozător, el lucrează la o firmă de deratizare, dezinsecție și dezinfecție! El sigur o să ne ajute! Tot ce trebuie să faceți este să așteptați câteva minute!

– Cee? Nu mă lăsa aici!

Ţeapă

– Dacă vreți să veniți faceți-o acum, nu trebuie să-l lăsăm să evadeze!

– Nuuu! Nu pot!

– Atunci îmi pare rău dar trebuie să așteptați! Alo, salut Gheorghe! Uite am o problemă aici la servici și am nevoie de ajutorul tău. Uite, ….

Și am rămas cocoțată ca o bufniță – sau pupăză – pe birou până când „Ghiorghiță” a ajuns și a pus o capcană pentru șoarece supă care m-a luat în brațe și m-a dus „în suguranță”.

– Ați stat așa 30 de minute? Haha, nu am mai văzut niciodată un om cu o fobie chiar așa de mare…- spuse el

– Eram defapt într-o stare de panică, nu frică…

– Îmi pare rău să o aflați dar este cam același lucru!

– Gheorghe! Nu fii nepoliticos!- sărise secretara Iliana către el

– Îmi pare rău!- spuse el cu o privire trufașă. O să capturez șoarecele după care o să dau cu câteva soluții pentru a mă asigura că nu vor veni alții prea curând!

– Vă iert și vă mulțumesc că mă scoateți din încurcătură.

hartie

 

Ei, aș putea spune că acel șoarece m-a făcut să mă gândesc dacă eu chiar eram așa de sigură pe mine pe cât mă credeam. În timp ce mă holbam la el cum mesteca acele hârtii mă asemănam cu el, numai eu mă cufundam în hârtii și începeam să le „rumeg”… Erau oare destul de dulci pentru a fi rumegate sau nu?

Până la urmă această deratizare m-a făcut să înțeleg că fiecare are un loc și că trebuie să stăm acolo dacă nu vrem să suportăm consecințele. În cazul meu a fost să stau pe birou până când urma să vină Gheorghe!

2 gânduri despre „NUUU!

  1. ca sa pastrez registrul DAAAA:)))

Spune-ţi părerea!

Interesante

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!

