Google+

Iubitafizică

Scrie un comentariu

12 Ianuarie 2014 prin Resurse Creative

– între realitate și vis.

Ei, au ajuns cum au ajuns cei de la Blogal Inițiative și au reușit să-mi intre sub piele cu ultima lor campanie lansată…

Iubitafizică este un spectacol de teatru în care „visele se luptă cu realitatea”, cam asta este ceea ce am înțeles eu din descrierea de pe pagina proiectului We Are Here.

Spectacolul este bazat pe cartea lui Iulian Tănase și introducerea este foarte interesantă iar povestea și mai și!

Paseste in laboratorul de iubitafizica, un spatiu suprarealist incarcat cu sperante, frici si dorinte, un spectacol cu papusi in marime naturala.

Dar ceea ce m-a scos din minți a fost faptul că cei de la Blogal Inițiative oferă șansa unui blogger să devină un actor, oferă șansa să fie pe scenă atunci când are loc, oferă șansa să-și îndeplinească visul!
De ce îmi doresc ca eu să fiu acel blogger-actor? E o întrebare cam banală… Îmi doresc să aflu dedesubturile actoriei încă de când puteam să înțeleg ce înseamnă actoria – să nu luăm în seamă că exersam actoria atunci când cineva mă supăra, plângeam „din suflet” -. Aș vrea să simt ceea ce fiecare actor simte, aș vrea să văd cum oamenii îmi apreciază munca… Aș vrea și mi-aș dori să fiu EU păpușa spectatorilor, să mă admire și să mă iubească sau să nu mă placă deloc. Aș putea să scriu atât de multe motive dar vreau să mă opresc la esențial… Esențialul este că mi-aș dori să fie eu acel blogger-actor deoarece vreau măcar o dată-n viață să văd de ce sunt în stare pe o scenă!
Spune-ţi părerea!

Interesante

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!

