Google+

Cum repari repede mașina?

Scrie un comentariu

24 Decembrie 2013 prin Resurse Creative

masina-clasica-stricata

Cum să-ți repari cât mai repede mașina?

Îți dau un răspuns super simplu după care o să te lămuresc cum stă treaba.

Răspunsul este „Online!”.

Niște băieți plini de inițiativă au deschis platforma autoeconom voind să scape cât mai repede de reparație peste reparație și să meargă direct în locul cel bun.

Tu ca șofer vrei să îți găsești un service auto care să îți repare mașina sau să-ți ofere o revizie cât mai de calitate dar acum ai până și prețuri competitive ce ori îți vor îngreuna alegerea unui service ori o să ți-o ușureze cu foarte mult. 😉

Eu, sincer, nu am intrat niciodată într-un service auto dar dacă m-aș pune în pielea unui șofer aș alege să stau acasă și să-mi trimit problema unor service-uri și să-l aleg în funcție de răspunsul cel mai concret și convingător și totodată aș vedea dinainte care ce prețuri au dar și cât de apreciați sunt de alți clienți. Aș putea spune că e o metodă mult mai comodă și plăcută decât să cutreieri fiecare service (și probabil să-ți tractezi mașina până acolo ) neștiind dacă îți pot rezolva sau nu problema.

În plus platforma e gratuită, deci nu pierdeți nimic dacă o încercați!

Șoferilor, sper că v-am ajutat și v-am destresat! 😀

Spune-ţi părerea!

Interesante

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!

