Google+

Miroase a britanic!

Scrie un comentariu

22 Decembrie 2013 prin Resurse Creative

Ei bine am acceptat încă o provocare a celor de la Blogal Inițiative și am dat iama pe site-ul celor de la British Gallery căutând perfecțiunea britanică.

Nu mi-a luat foarte mult până când o sticluță dreptunghiulară cu căpăcel auriu și o cutiuță albăstrui-violetă mi-ai atras atenția!

Ce pot spune? Mie una îmi sună foarte bine ( și îmi miroase foarte bine 😀 ) „lavandă din Marea Britanie” așa că am ales acest produs ca fiind preferatul meu din colecția Yardley London ( o colecție britanică renumită cu iz regal ).

Bun, și? Păi acum din câte am înțeles trebuie să aleg o pe care aș face-o fericită dăruindu-i „parfumul grădinilor englezești în plină iarnă”… Înafară de mine ( inevitabil că mi-aș lua și mie unul ) aș face-o fericită pe mama deoarece cu vreo două luni în urmă am lăsat-o fără un parfum drag ei ( ce să fac? mirosea așa de bine ). Sigur s-ar bucura deoarece ea se uită des la seriale și filme britanice și și-ar dori să meargă cât mai curând în Marea Britanie! Ei, dacă nu merge peștele la apă, aducem apa la pește! 😉

lavanda

Acum vă provoc eu pe voi să alegeți un produs Yardley ( produsele se găsesc doar pe site și în farmaciile Centrofarm ) dintre multele produse aromate ( Royal Daisy – margaretă regală, Lily of the Valley – lăcrămioară, Lavender – levănţică, April Violets – violetă,  Citrus&Wood – citrice şi lemn, Peony – bujor, Rose – trandafir ) sosit tocmai din grădinile britanice și să i-l oferiți unei persoane dragi ca semn de mulțumire!

Spune-ţi părerea!

Interesante

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!

