Google+

Și anul acesta ce fac?

Scrie un comentariu

21 Decembrie 2013 prin Resurse Creative

artificii

A fost o dată ca niciodată un eu – se înțelege că era unic și inegalabil – acest eu își amintește ca și cum s-ar fi întâmplat anul acesta – când defapt se întâmplase doar pe jumătate în anul acesta – ceea ce numește „cel mai tare revelion”. Pentru a nu perturba și schimba evenimentele din acea seară vă las să vi le povestească chiar… eu!

Ei, bine v-am găsit! Ce pot să spun, în acea seară de 31 decembrie 2012 și în acea dimineață fragedă de 1 ianuarie 2013 s-au întâmplat relativ puține lucruri dar au fost lucruri cu „esențe tari”!

M-am pregătit atât sufletește cât și trupește pentru venirea noului an, astfel încât deja îmi fusese întipărit în minte și simțuri că acel revelion avea să-mi întreacă așteptările, la fel ca și noul an ce avea să vină!

Ce am făcut? Păi, înainte de toate m-am îmbrăcat special pentru a întâmpina noul an, nu era ceva ieșit din comun, erau haine comode numai bune de purtat ( nelipsind vestitul roșu de pe noua mea bluză ). Apoi m-am pus în pat și m-am uitat la o emisiune la TV dar mi-a pierit repede pofta ( deși unele poante mi-au plăcut ). Apoi, pe la vreo 10 seara am deschis calculatorul și am intrat în vorbă cu o prietenă bună de-a mea ( cu care eram într-o trupă muzicală, Afon FM ). Ei, am spus câteva glume, am mai povestit și timpul a trecut, 11 jumate s-a făcut! Așa că a trebuit să mă pregătesc de masă și să aștept alături de părinții mei. Iarăși a trecut repede timpul și 5, 4, 3, 2, 1, e 2013! Ce mi-am dorit când mă uitam pe geam la artificii? E treaba mea!

Apoi urmează distracția (  punctul forte, după părerea mea! ). Nu pare să fi fost cine știe ce pentru unii, dar eu sunt genul de persoană ce știe cum să intensifice buna dispoziție atât pentru sine cât și pentru alții! A început cu un pahar de șampanie ( așa se cuvine să cinstim în primele secunde noul an ) și apoi, după ce am zgâriat parchetul cu câteva dansuri populare alături de părinți, am revenit la calculator, alături de prietenă și am continuat cu încă câteva pahare ( aproximativ 2-3, nu exagerat de multe dar de ajuns pentru cei ca mine! ). Și nu voi uita să vă spun partea cea mai exclusivă ( și intensivă ), am dat un concert de 4-5 ore pe un site de karaoke alături de acea prietenă!

2014

Și anul acesta ce fac?

Păi am citit și auzit că tare, mare, uimitoare petrecere va fi la Sala Polivalentă! Ce ocazie să-mi „dezvălui talentele” și să petrec alături de cei ca și mine!

Am văzut că o să fie DJ Wanda, ce mi se pare foarte simpatică, Snatt și Vix, DJ Miki Love, pe care nu i-am ascultat dar au o reputație destul de bună și ceea ce m-a impresionat a fost faptul că vine și un anume Christopher Lawrence, ce a fost proclamat ca „cel mai bun DJ american” ce este în locul 4 în DJ Mag Top 100, pe care ( spre rușinea mea ) nu l-am mai ascultat niciodată înainte să citesc despre el.

Dar se pare că nu degeaba este așa de cunoscut ( și de mine acum ), acum vreau să merg până în București de acest Revelion doar ca să mă bâțâi puțin ( …mai mult! ). Deci, The Countdown, vezi că vin! ( Vorbim la anu’ dacă acest revelion l-a bătut pe cel de anul trecut – și jumătate anul prezent -. )

 

Voi ce preferați, Revelionul acasă sau în oraș? Ce ați făcut deosebit ( sau ce ați simțit deosebit ) la Revelionul vostru preferat?

Spune-ţi părerea!

Interesante

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!

