Google+

Ce să faci când ai probleme cu gândacii?

Scrie un comentariu

20 Decembrie 2013 prin Resurse Creative

fara-gandaci

Ei bine da, și acum îmi amintesc o întâmplare foarte amuzantă ce sper că o să vă convingă că atunci când aveți probleme cu gândacii, rozătoarele, șoarecii ș.a.m.d trebuie să apelați la un serviciu profesionist.

Aveam vreo șapte-opt ani, când bunicii mei aveau probleme cu furnicile într-una din camerele în care stăteam eu de obicei când veneam la ei. Ei au încercat să scape de ele cu tot felul de spray-uri și chestii cumpărate de la magazin dar furnicile nici că vroiau să părăsească acea cameră comodă pe care o ”cuceriseră”.

Eu, micuță, drăguță și mai ales jucăușă nu am vrut că ascult de ei și să mă rezum în a-mi petrece timpul doar într-o cameră și am intrat în cea cu pricina și șireată m-am așezat în pat și am uitat complet că furnicile puteau să ajungă și în pat. După vreo cinci minute m-am trezit că mă pișcă ceva la picioare, și încă o dată, și încă o dată!

”Eh, asta-i pe viață și pe moarte!” mi-am spus eu în gând în timp ce căutam ceva soluție care să le omoare. Și am găsit pe hol un flaconaș cu un lichid vâscos alb-albăstrui, mă gândeam că era special pentru furnici fiindcă i-am auzit pe bunici povestind despre problema c

Deci, am luat flaconașul și am dat cu lichidul în locul de unde veneau furnicile și prin împrejurime. Am lăsat în flacon aproximativ o treime și l-am pus înapoi pe hol.

Și ce credeți? Furnicile n-au reacționat, evitau lichidul dar nici măcar una nu și-a dat duhul. Dar după o zi mi-am dat seama de ce. Se pare că acel lichid se folosea la vie, și când bunicul era gata gata că plece să ude via, a văzut că nu are cu ce și a știut că doar eu puteam fi cea care a făcut o năzdrăvănie așa că m-a întrebat ce am făcut. Eu, cu niște ochi surprinși când am auzit întrebarea:

– Ioana, ce ai făcut cu flaconașul pe care trebuie să-l folosească Tătuca la udat via?

what

I-am spus rușinată și temătoare:

– Păi, am dat în cameră la furnici, am crezut că o să moară…

După câteva secunde de cugetare a început să râdă de mine și s-a dus să-i spună bunicii. Ea a râs deasemenea și i-a dat bani să plece la magazin și să cumpere un alt flacon și un alt spray pentru furnici.

Degeaba a cumpărat alt spray, furnicile au început parcă în ciuda noastră să se înmulțească așa că bunica s-a hotărât să cheme un profesionist.

Ei, de atunci bunicul se duce fără probleme la udat via, eu stau liniștită în cameră și bunica nu mai aruncă degeaba cu banii!

Deci, dacă vreți puteți să trăiți propria poveste de acest gen sau apelați numaidecât la o firmă de deratizare, dezinsecție și dezinfecție!

Spune-ţi părerea!

Interesante

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!

