Google+

Când trebuie să mulțumești?

1

20 Decembrie 2013 prin Resurse Creative

multumesc

Cât de important este să mulțumești! Cât de important te simți când ți se mulțumește… Pur și simplu, când mulțumești schimbi ceva în lume, o faci puțin mai bună, mai optimistă. Când îi mulțumești unei persoane chiar și pentru cele mai mici lucruri se va gândi: ” Păi tu îmi mulțumești mereu, chiar și pentru cele mai mici lucruri, cât de educat și respectuos ești!” sau ”Ei, tu îmi mulțumești de fiecare dată, pe alții nu i-am auzit niciodată oricât de gravă le era problema….”.Deci un simplu mulțumesc ar face un om să se simtă mai util, mai iubit.

Dar parcă toți suntem jenați când vine vorba de a da și a primi un ”Mulțumesc!” sincer și plin de iubire. Soluția? Soluția ar fi să mulțumim mai des, să devenim ”mici roboței” de mulțumit!

Când – pentru ce și cui – trebuie să mulțumești?

  • mulțumește zilnic
  • mulțumește celui care te-a trezit sau care ți-a amintit de ceva
  • mulțumește pentru cel ce mai mic ajutor
  • mulțumește pentru ajutorul de care aveai cea mai mare nevoie ( chiar de mai multe ori )
  • mulțumește celora ce te fac să râzi
  • mulțumește celora ce cred în tine
  • mulțumește când simți și nu te rușina!
  • mulțumește Domnului ( când reușești, când primești, zilnic )
  • mulțumește-ți ție ( când reușești ceva, când ai nevoie – nu uita trebuie să crezi mereu în tine )
  • mulțumește acum! ( nu aștepta un moment ”oportun” fiindcă acum este momentul! )

Cum mulțumești?

Poate crezi că e o artă să mulțumești, ai auzit atâtea mulțumiri impresionante ce îți lasă uscate glandele lacrimale. Adevărul este că tot ce trebuie să faci este să-ți asculți acel gând ce-ți spune să mulțumești. Ajunge un simplu ”Mulțumesc!” iar dacă simți că vrei să spui și altceva, fă-o! Totul vine din inimă, chiar dacă nu te pricepi de obicei la cuvinte, cu siguranță acea persoană se va simți extraordinar pentru că ai încercat asta special pentru ea!

Mulțumesc!

Deci, vreau să îți mulțumesc ție cititorule, pentru că mă citești!

Vreau să îți mulțumesc ție mamă, pentru că îmi ești alături mereu!

Vreau să îți mulțumesc ție tată, fiindcă mă susții!

Vreau să îți mulțumesc ție bunico, fiindcă mă îndrumi!

Vreau să îți mulțumesc ție mătușică, fiindcă îți sunt ”preferată și unică” nepoțică!

Vreau să îți mulțumesc ție Vivi, pentru că mă înțelegi!

Vreau să îți mulțumesc ție Taya, pentru că ești nebună alături de mine!

Vreau să vă mulțumesc tuturor, dar ca să vă spun acum pe nume fiecăruia mi-ar lua cam mult, deci când o să vă revăd vă voi mulțumi cu vârf și îndesat!

Mulțumesc vouă, celor care îmi schimbați viața zi de zi!

Acum este rândul tău să mulțumești unei persoane! Ce ai spune să-i mulțumești printr-un comentariu chiar puțin mai jos iar apoi să o inviți să citească? Va fi instruită de dinainte cum să-mi mulțumească înapoi!

Thank-you

Sau poți să-i mulțumești cu ajutorul Kanal D, care a lansat Bradul Mulțumirii, un app prin care poți să le mulțumești persoanelor dragi ce îți schimbă viața zi de zi chiar acum, în pragul sărbătorilor!

Un gând despre „Când trebuie să mulțumești?

  1. […] Acum vă provoc eu pe voi să alegeți un produs Yardley dintre multele produse aromate sosit tocmai din grădinile britanice și să i-l oferiți unei persoane dragi ca semn de mulțumire! […]

Spune-ţi părerea!

Interesante

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!

