Google+

Așa, și?

Scrie un comentariu

17 Decembrie 2013 prin Resurse Creative

pesimista

Așa, și de ce strigi?

Așa, și de ce nu speri?

Așa, și de ce n-aștepți?

Așa, și de ce nu ierți?

Of, tu cât te-ai schimbat…

”Așa, și pân-acum nici nu te-a interesat!”

Of, tu cât de fierbinte îmi spuneai orice

Acum parcă mereu te-ascunzi… De ce?

Și câte și mai câte-am discutat

Nicicând nu terminam la înserat!

Acum abia de stăm vreo cinci minute

Cele din urmă trei mi se mai foarte mute…

Așa, și să știi că-mi pare rău

Că te-am lăsat. Sunt un mare tăntălău!

”Of, asta este” încerc să mă alin

”Nu mai sunt aceiași!” răsună glasul tău lin…

optimista

Spune-ţi părerea!

Interesante

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!

