Google+

Între dorinţă şi realitate…

1

17 noiembrie 2013 prin Resurse Creative

dorinta

Între dorinţă şi realitate,

Este doar o mică parte!

Şi, eu, ce stau şi mă gândesc

După multe lucruri tânjesc….

Aş vrea un leptop mic, comod

Să scriu pe el într-un alt mod…

Să scriu de ce vreau neapărat

Să stau cu leptopu-n pat!

Apoi visez sau e real?

Dorinţa împlini-mi-se-va într-un mod banal?

Un concurs pe it-sh.ro

Oferă ca premiu I un leptop şi-o geantă cadou!

Un gând despre „Între dorinţă şi realitate…

  1. IT-SH spune:

    Buna ziua!
    Va rugam sa ne trimiteti pe adresa de mail comenzi@it-sh.ro, datele dumneavoastra insotite de o copie a buletinului, pentru a va putea trimite premiul castigat. Multumim

Spune-ţi părerea!

Interesante

Edelhund Aldo Goldi - Campionul NOSTRU salvator
Am REVENIT!!!
PAUZĂ!

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!