Google+

Advertorialul nu promovează, informează!

Scrie un comentariu

12 Noiembrie 2013 prin Resurse Creative

Hello

Am creat acest site pentru a mobiliza oamenii să aleagă advertorialele adevărate, reclamele adevărate! Acestea sunt cele care informează lumea, nu doar promovează!

Aici voi încerca să-mi îmbunătăţesc atât talentele la scris dar şi să produc o schimbare în modul de gândire al oamenilor referitor atât despre reclame cât şi despre viaţă!

Nu voi scrie despre produse şi firme pe care nu le-am testat sau despre care nu am auzit informaţii relevante!

Nu voi scrie doar advertoriale, voi încerca să scriu şi articole ce să vă ajute în viaţa de zi cu zi, gânduri şi păreri dar şi link-uri către articole foarte interesante de pe alte bloguri!

Alte detalii veţi afla pe parcurs sau citind pagina Despre!

Spune-ţi părerea!

Interesante

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!

