Google+

BUY this. SELL that. SHARE all!

Scrie un comentariu

8 februarie 2014 prin Resurse Creative

Bună ziua,
Nu vă scriu acum deoarece demult nu am auzit de un vechi sistem de cumpărare-vânzare.
Deci să încheiem treaba asta!

La început nu am înțeles care este tehnica acestui site, dar acum, când am cercetat mai bine, am descoperit că în sfârșit cineva și-a dat seama cât de puternice au devenit rețelele sociale în marketing și că mai nou cumpărătorii s-au săturat să caute vânzători și ar prefera ca vânzătorii să-i caute pe ei.

Licitațiile inverse

Mr Mart este o platformă de shopping online care s-a conformat cerințelor de azi și a venit cu ideea „licitațiilor inverse”.

Acum nu vă spun povești SF, ci adevărul și numai adevărul! Susnumitele „licitații inverse” sunt licitațiile create pentru cei care nu vor să albească în timp ce caută un anumit produs, licitațiile în care produsul îl caută pe cumpărător!

Din punctul unui cumpărător acest concept pare grozav, dar și vânzătorii ar trebui să fie fericiți, de azi înainte pot afla direct dacă au un potențial client sau nu.

Mai explicit, cumpărătorul introduce caracteristicile produsului pe care și l-ar dori iar vânzătorul este anunțat că cineva este interesat de un produs pe care îl vinde și el, iar el îi trimite o ofertă cumpărătorului.

Punctele sociale

Încă o parte interesantă o constituie punctele sociale.

Ai Facebook? Ai Twitter? Ai Google+? Ai Pinterest? Ai StumbleUpon?

Există 99,99% șanse ca tu să ai cel puțin un cont pe una din rețelele sociale mai sus enunțate. Și mai mult ca sigur că nu te-ai gândit niciodată că poți câștiga bani și/sau produsele dorite din ele!

Cei de la Mr Mart au văzut cât de mult le împărtășești prietenilor lucrurile care-ți plac și au deschis un Magazin cu Puncte Sociale. În acest magazin nu ai nevoie de bani, ci de puncte sociale (care se câștigă mult mai ușor decât banii).

Cum câștigi punctele sociale? Simplu! Îți faci cont și dai SHARE produselor pe care le vinzi sau vrei să le cumperi, produselor care-ți plac sau produselor pe care vrei să le recomanzi prietenilor și primești automat puncte sociale pe care le poți folosi în Magazinul cu Puncte Sociale sau chiar să-ți promovezi oferta sau cererea.

Părerea mea?

După cum am scris mai sus, eu una sunt foarte încântată de acest mod foarte original dar deasemenea strategic gândit. Eu distribui mai tot timpul lucruri și produse ce îmi plac, faptul că aș putea câștiga ceva făcând asta mă bucură dar sincer stau și mă gândesc la metoda licitațiilor inverse! Ahh, ce bine mă voi simți când scriu ce vreau să cumpăr și vânzătorii vor veni politicos să-mi facă oferte la produsele lor! 🙂

Pe lângă asta am crezut că eu sunt singura care își va lua rămas bun de la Okazii, Tocmai etc. Dar se pare că Mr. Mart a fost primit cu brațele deschise de site-uri precum Capital.

Părerea voastră?

Vreți să-l încercați? Ce credeți despre „licitațiile inverse? Despre punctele sociale?

Spune-ţi părerea!

Interesante

Edelhund Aldo Goldi - Campionul NOSTRU salvator
Am REVENIT!!!
PAUZĂ!

Categorii

Mă găsiți pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Click pentru a fi informat prin mail!